marți, 27 decembrie 2011

TOCANITA DE LEGUME CU NAUT SI LINTE


In Auchan , unde fac eu cumparaturile, gasesti intotdeauna tot felul de conserve de legume, asa ca m-am aprovizionat si au prins bine, pentru ca mi-a venit intr-o zi pofta de o tocanita de legume rapida, care a iesit delicioasa.


Necesar: 3 cepe, 2 ardei rosu, 2 ardei galben, 1 ardei gras verde, 1 borcan mazare, 1 conserva naut, 1 cutie linte, 1 cutie fasole alba, 1 cutie fasole rosie, 2 rosii mari, 1 lg verdeata uscata( maghiran, oregano).

Am tocat ceapa feliute si am pus-o la calit. Peste ea am pus toti ardeii taiati feliute si i-am lasat sa se inmoaie bine. Am tocat rosiile si le-am pus sip e ele in tigaie. Déjà mirosea excelent in bucatarie! Am scurs fasolea, mazarea si nautul si le-am clatit nitel, apoi le-am aruncat in tigaie peste ceapa si ardei. Ultima am pus lintea care este mai micuta si sensibila, si am vrut sa ramana intreaga .  Deasupra am pus o lg de verdeturi uscate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu