duminică, 11 decembrie 2011

PRAJITURA CU MERE, DOVLEAC SI GRIS, DE POST

Recunosc ca reteta de baza, pe care am modificat-o eu, am luat-o de pe blogul Laurei Sava. Nu am avut mare incredere in prajitura asta, avand in vedere ca se face cu “prafuri” si nu ma asteptam sa iasa asa buna. Ma gandeam ca am muncit degeaba, dar mi-a trecut dupa ce s-a racit si am taiat-o!!!

Necesar: 8 mere maricele, 1 felie groasa de dovleac, 250 g margarina, 1 cana gris, 1 cana faina, 1 cana zahar, 5 plicuri zahar vanilat, 1 plic praf de copt, 200 g nuca pisata, 1 lg scortisoara. 

Merele si dovleacul se rad (eu am dat pe razatoarea mica) si se amesteca cu scortisoara si 2 plicuri de zahar vanilat, apoi se imparte compozitia in doua parti egale. Grisul, faina, zaharul, praful de copt si 3 plicuri de zahar vanilat se amesteca si se impart in doua parti egale. Pachetul de margarina se imparte in trei si se taie cubulete mici. Se aseaza in tava 1/3  margarina, apoi jumatate din compozitia cu gris. Deasupra ei se pune si jumatate din cantitatea de mere rase, cateva nuci pisate, 1/3 margarina cuburi, a doua jumatate din compozitia de gris, restul de mere, ultima parte de margarina si nuca pisata. Am pus la cuptor pentru 35 min. Am dat la rece si am taiat-o doar cand s-a racit complet.

Observatii: Ce nu s-a spus nicaieri este ca prajitura asta trebuie sa stea numai la rece, altfel se inmoaie.  Verificat!














Un comentariu: