luni, 5 decembrie 2011

GHIVECI DE LEGUME


Din seria retetelor gustoase de post!

Necesar: 3 vinete, 3 dovlecei, 3 cepe mari, 4 ardei rosu, 5 rosii mari, sare, piper.

Am taiat felii vinetele si dovleceii, le-am dat cu sare si le-am lasat intr-un castron sa-si lase zeama. Am tocat ceapa mai mare, si am pus-o la calit. Am tocat si ardeiul rosu in feliute scurte, si am pus peste ceapa calita. Am tocat rosiile “despielitate” in cubulete si le-am pus si pe ele peste ardeiul rosu.
 Am copt pe gratar, pe aragaz, vinetele si dovleceii, dupa care i-am taiat bucati mai mari, si i-am adaugat si pe ei in tigaia cu restul de legume.
Cand s-au intrepatruns toate, am gustat de sare, am presarat putin piper si am oprit focul. Am adaugat si verdeata tocata marunt – patrunjel.

Observatii: Rosiilor le puteti da cu usurinta coaja jos,  daca le bagati pentru cateva minute (2-3) in apa care clocoteste, sau trecand apasat cu partea netaioasa a lamei cutitului, pe toata suprafata rosiei, dupa care curatati.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu