luni, 26 decembrie 2011

MUSACA DE CARTOFI CU CARNE TOCATA


Necesar: 1 kg carne tocata, 3-4 cepe, 1.5 kg cartofi, 1 lg condimente pentru carne tocata (de care vreti), 2 oua, 1 cana smantana (sau iaurt), 3 – 4 lg bulion.

Am curatat cartofii si i-am taiat felii de 1 cm grosime. I-am spalat si i-am zvantat, apoi i-am pus la prajit. Nu trebuie sa se prajeasca de tot , doar sa se inmoaie. I-am pus la scurs de ulei, intr-o strecuratoare. Am pus in tuci ulei la incins pentru a cali ceapa tocata maruntel. Dupa ce s-a calit am pus si carnea si condimentele. Am scos mereu zeama pe care a lasat-o carnea si am pus-o in cratita in care in care voi face musacaua. Dupa ce toate au fost gata, m-am apucat de asamblat: doua – trei  randuri de cartofi, carnea si alte doua – trei randuri de cartofi. Peste carne am pus un amestec de smantana si ou batut. Am completat cu apa si am pus-o pe foc. Cand au fost cartofii patrunsi bine, am adaugat bulionul subtiat cu o lg de apa, am pus capacul si am dat cratita la cuptorul incins pentru 15 – 20 min.
Musacaua asta o servim fierbinte,  vara cu salate si iarna cu muraturi.
De data asta am facut salata de varza alba si salata de morcov cu telina.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu