sâmbătă, 12 noiembrie 2011

BISCUITI CU FRUCTE DESHIDRATATE SI RAHAT

Din nevoia de ceva dulce de rontait sambata seara in fata televizorului (desi asta este o mare greseala!!!), m-am apucat sa fac biscuiti, dar nu asa doi-trei, ci dintr-un kg de faina, sa fie treaba treaba!

Necesar: 1 kg faina, 3 oua, 1 pachet unt/margarina, 3 plicuri zahar vanilat, 300 g zahar pudra, coaja de lamaie si/sau portocala, 1 plic praf de copt, 1 iaurt Danone Cremoso mic.

Am pus toata faina intr-un castron mare si am amestecat-o cu zaharul vanilat, zaharul pudra si praful de copt. Apoi am pus oualele batute bine in spatiul pe care l-am facut in mijlocul fainii, impreuna cu iaurtul si untul topit. Am framantat bine si am lasat sa se odihneasca o jumatate de ora, apoi am format bilute mici pe care le-am turtit in palma. Deasupra lor am pus fructe uscate dintr-un Mix de la Nutline (stafide, ananas, papaya, si inca ceva, dar nu mai stiu ce), si rahat colorat taiat bucatele. As fi pus si nuca, dar nu mai aveam decojita.  Am pus in tava (doar de patru ori J) si am dat la cuptorul incins pentru 10-12 min. Pe ultimele am presarat ornamente pentru prajituri.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu