sâmbătă, 26 noiembrie 2011

NEGRESA CU BULGARASI DE BRANZA SI NUCA DE COCOS

Necesar:
Bulgarasi: 500 g branza dulce de vaci, 5 lg nuca de cocos, 6 lg zahar, 3 lg amidon, coaja de lamaie, 1 plic zahar vanilat, 1 lgta esenta de lamaie.
Blat: 3 oua, 1 cana de zahar, 1 cana lapte, ½ cana ulei, 1 borcan mic de dulceata de prune, 3 lg cacao, 1 plic praf de copt, 2 cani faina, 3 plicuri zahar vanilat.

Am frecat branza (nu menta J) cu zaharul si zaharul vanilat. Am adaugat esenta de lamaie (facuta in casa), un pic de coaja de lamaie, amidonul si ultima, nuca de cocos. Am mestecat bine si cu mana uda am facut niste bilute cat causul palmei, pe care le-am pus in tava tapetata cu hartie de copt.
Pentru negresa de deasupra am batut oualele cu zaharul, zaharul vanilat si uleiul. Am amestecat dulceata cu laptele sa o subtiez,  sa nu obosesc mixerul (care si asa vrea sa fuga de acasa!!!) si am turnat peste oua. Faina,  cacaua si praful de copt le-am amestecat intr-un castron si apoi le-am incorporat in compozitia de mai sus. Am turnat in tava peste bulgarasi si am bagat pentru 30 min la cuptor.
Cand verificati cu scobitoarea, nu verificati infigand in bulgarasi, ci in negresa, pentru ca branzica se intareste dupa ce se raceste prajitura.

Observatii: Tineti minte ca eu “prajituresc” doar in tavi mari, asa ca, daca vi se pare prea multa cantitatea, injumatatiti-o!!!
Pe negresa, am facut-o de data asta in tava de la aragaz sa iasa mai putin inalta, dar merge foarte bine si intr-o tava mai inalta si mai ingusta.
Puteti sa puneti deasupra si o glazura sau un sirop, mie mi s-a parut prea mult!

Pentru variatie puteti pune si mai intai negresa abia dupa bulgarasii. Eu am facut ambele variante.









Un comentariu: