miercuri, 23 noiembrie 2011

OUA SCOTIENE

Necesar: 12 oua fierte, 3 oua crude, 1 kg carne tocata, 1 plic condimente pentru chiftele de la Galeo,2 lg patrunjel tocat marunt, 2 lg faina, 200 g pesmet, 100 g susan.

Am fiert oualele si le-am lasat la racit. Am pregatit carnea ca pentru chiftele. Voi puteti sa o pregatiti cum va place! Am pus faina intr-o farfurie intinsa, iar pesmetul si susanul le-am amestecat intr-un castron. Intr-o alta farfurie, adanca, am batut oualele crude. Am dat oualele prin faina (curatate de coaja, da???), sa adere mai bine carnea la ele. Am luat din amestecul de carne si am lipit pe ou, “batatorindu-l” bine. Sa lucrati cu mana uda, altfel ramane toata carnea pe palma voastra. Ungeti carnea cu ou batut apoi cu pesmet si susan. Puneti la prajit intr-un ceaun sau intr-o cratita mai inalta dar cu diametrul mai mic, ca nivelul de ulei sa fie macar pana la jumatatea oului. Intoarceti cu grija sa nu plezniti carnea. Daca ati pus stratul de carne mai gros, lasati sa se prajeasca bine, sa nu aveti surpriza carnii neprajite la interior, mai ales in golul ousorului! Se scot pe servete de hartie sa se scurga bine de surplusul de ulei. Reci se taie in patru si se aseaza pe foi de salata pentru efect.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu