miercuri, 23 noiembrie 2011

FICATEI IN ALUAT

Necesar: ½ kg ficatei de pui, 2 cepe mari, 1 capatana usturoi, 2 felii de cascaval, 1 aluat de foietaj (Bella),  1 ou, mac si susan.

Am spalat bine ficateii si i-am mai taiat un pic pe aia mai mari. Am tocat ceapa mai mic si am pus-o la calit. Cand a fost gata am adaugat ficateii si i-am lasat sa se faca si ei, mestecand din cand in cand. Cand au fost aproape gata am pus 3 lg vin si 2 lg apa si usturoiul pisat si am lasat sa mai scada putin. Am lasat la racit si m-am apucat sa fac cubulete cascavalul. Am tocat putin marar pe care l-am amestecat cu ficateii.  Am taiat foietajul care s-a dezghetat intre timp, in patratele (de 6cm), pe care le-am mai intins un pic. Am pus in mijloc un ficatel si un cub de cascaval si am inchis “plicul” lipind colturile opuse. Am pus in tava de copt, am uns cu ou batut si am presarat deasupra susan si mac.
La cuptor au stat cam 20 min.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu