marți, 29 noiembrie 2011

CONOPIDA LA CUPTOR


Necesar: 1 conopida, 1 morcov mare, 5 oua, 1 felie de branza sarata, 600 g smantana groasa.

Am pus apa cu sare la fiert si  cand a dat in clocot, am adaugat conopida spalata bine si desfacuta in buchetele mici, unde am lasat-o pentru 10 minute. Am scos-o si am pus-o la scurs intr-o strecuratoare.  Am ras morcovul prin razatoarea mica, doar pentru a da un pic de culoare, asta pentru ca nu pot manca o mancare,  daca este de o singura culoare!!! Am pus conopida in tava tapetata cu hartie de copt (ca dovada ca merge si pentru altceva, nu numai pentru prajituri). Deasupra am pus morcovul ras si branza rasa, iar peste,  amestecul rezultat din oualele batute si smantana. Am pus la cuptor cam 30 min, pana se rumeneste deasupra.
E buna si calda si rece.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu