luni, 28 noiembrie 2011

TOCANITA DE PUI (LA URGENTA)


Un fel de mancare rapid, iesit din necesitatea fiziologica biologica, exprimata cu voce tare, a celor cinci copii din jurul mesei (nu va speriati, nu-s toti chiar ai mei!).

Necesar: 1 piept de pui, 2 cepe, 1 ardei rosu, sare si piper.

Am tocat ceapa feliute si am pus-o la calit. Peste ea, cand era aproape gata,  am pus si ardeiul cubulete. Dupa ce s-au inmuiat bine,  am adaugat si pieptul de pui taiat in bucatele mici. Cand s-a albit carnea de pui, a fost semn ca tocanita este gata. N-am uitat sa gust de sare.

In timpul asta am facut si o salata de varza alba (cu ceapa maruntita, usturoi si ardei rosu) la cererea audientei care déjà batea cu furculitele in masa, amenintand sa se transforme in rascoala din 1907.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu