sâmbătă, 12 noiembrie 2011

NAPOLITANE CU CREMA CARAMEL

Pentru ca in momentul in care am facut prajitura cu mere caramelizate, am pus prea mult zahar pe foc, m-am gandit sa fac ceva cu surplusul de caramel, sa nu iasa prajitura prea “bronzata”. Si oricum a iesit mai brunetica !

Asa ca in zaharul topit am pus un singur ou batut bine (ca doar unul mai aveam), si ¾ dintr-un pachet de margarina. Apoi am taiat cateva nuci maruntel si am bagat in crema.  Am avut foi de napolitana mari pe care le-am rupt in doua. Am folosit doar doua foi (deci 4 jumatati).Am umplut foile cu crema rezultata si le-am pus intr-o tava cu o carte deasupra sa se preseze.

Daca vreti cantitati: 400 g zahar, 2 oua, 1 pachet de unt/margarina, 15 nuci taiate marunt.

A iesit super buna si s-a dus imediat!   






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu