luni, 28 noiembrie 2011

SUPA DE PUI CU GALUSTE


Necesar: ceva pui (aripioare, tacamuri), 10 cartofi, 3 morcovi mari, 2 cepe, 1 ardei rosu gras, 4 l apa, 1 lg sare.

Am pus in oala cu presiune (o minunatie de oala!) cartofii si morcovii taiati in sferturi, ceapa la fel, ardeiul feliute lungi si bucatile de pui. Am pus capacul si in 25 de minute incepea sa fluiere,  sa ma cheme! Am oprit focul si am lasat oala sa se linisteasca! Cand a iesit toata presiunea, am deschis-o si am gustat de sare apoi am facut repede amestecul pentru galuste: 2 oua, 2 lg ulei, 6 lg gris. Am pus cu lingurita galuste mai micute,  direct in supa care clocotea. Am mai lasat 5 min sa se ridice si galustele deasupra (semn ca sunt fierte!) si am oprit focul. Peste supa am pus o legatura de patrunjel proaspat, tocat marunt.

Observatii: Daca vi se pare ca puiul nu a lasat destula grasime, mai puteti pune 1 lingura sau doua de ulei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu