miercuri, 30 noiembrie 2011

CURCAN LA CUPTOR

Asta este o reteta pe care am facut-o anul trecut, cand socrul meu a cumparat si crescut trei curcani. Am facut unul dintre ei, cu vagi remuscari, de paste.

Necesar: 1 curcan tanar de 4 kg, 1 pulpa mare de pui, maruntaiele curcanului (ficat, pipota, inima), 1 conserva de ciuperci, 3 oua, 1 painica mica inmuiata in lapte si stoarsa bine, 1 legatura patrunjel, ulei, sare, piper, condimente.

Curcanul se curata bine, se spala, se freaca cu sare si se lasa 30 min. maruntaiele lui se fierb impreuna cu pulpa de pui in apa cu sare. Cand sunt gata se dau prin masina de tocat impreuna cu painea. La aceasta tocatura se adauga ciupercile, verdeata, ouale batute, sare si piper. Se umple curcanul si se coase (eu l-am legat cu picioarele stranse, sa nu scape umplutura J). Se unge cu crema autobronzanta cu factor mare de protectie…a, nu chiar, ajunge,  si chiar este de preferat, cu unt sau ulei !!! Se presara si condimentele, se imbraca in folie de aluminiu si se da pentru 2 ore la cuptor, la foc potrivit. Se verifica daca este gata, cu o furculita, care ar trebui sa patrunda usor carnea. Se scoate din folie si se mai lasa 15-20 min la cuptor, la rumenit.   Se serveste cu…familia!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu