miercuri, 23 noiembrie 2011

PIZZA APERITIV

Necesar: 4 oua, 2 felii de branza sarata, 1 sul de branza topita cu smantana, 10 felii de salam uscat, 10 felii de sunca de Praga, 10 felii de pastrama de porc, 20 de masline, 2 ardei gras rosu, 2 ardei gras verde, 1 legatura marar, 2 lg amestec de legume uscate (pentru ciorba), 1 plic praf de copt, 10 lg faina, ½ cana lapte, 5 lg ulei, un praf de sare (dupa gust).

Am batut  oualele bine cu uleiul si faina amestecata cu praful de copt si legumele uscate. Am taiat toate ingredientele cubulete si patratele si le-am incorporat in aluat. Am pus hartie de copt in tava si am turnat compozitia. Deasupra am pus branza topita direct din sul  (printr-o gaurica mica J),  feliute de masline negre si ardei rosu si mararul tocat, pentru ornament. Am pus in cuptorul incins pentru 30 min, pana a trecut cu brio testul scobitorii. Se taie calda sau rece si se serveste la fel (calda sau rece).








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu