miercuri, 23 noiembrie 2011

CARNACIORI IN ALUAT

Necesar: 20 carnati semiafumati, 1 aluat de foietaj (Bella), 1 ou, 2 lg pline mac.

Am taiat carnatii in bucati de 6-7 cm lungime si i-am prajit. I-am pus pe servete de hartie la  scurs. Intre timp am pus alualtul la dezghetat. Am mai intins un pic foaia si am taiat fasiute subtiri de 1 cm. Am rulat fasiile pe carnat, tragand un pic de ele sa le subtiez. Am pus rulourile in tava pe hartie de copt, la 2-3 cm distanta unele de altele. Le-am uns cu o pensula cu ou batut si le-am presarat cu mac. Am pus la cuptor pentru cam 20 min, pana cand s-a copt aluatul.
Observatii: nu va trebuie tot aluatul, asa ca mai pregatiti o umplutura ceva, avand in vedere ca nu-l mai puteti pune inapoi la congelator. Sau daca nu vreti sa va complicati taiati foietajul in ce forma doriti, ungeti cu ou, presarati branza sarata sau cascaval, susan sau mac si gata!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu