joi, 24 noiembrie 2011

BUDINCA DE SPAGHETE CU BRANZA

Pe asta o fac foarte des, la cererea publicului consumator.

Necesar: 1 pachet spaghete, 1 bucata de branza vaca mai putin sarata (branza, nu vaca  ), 700 g branza dulce de vaci, 7 oua, 1 cana de zahar, coaja de lamaie si portocala, 3 plicuri zahar vanilat.

Am pus spaghetele in apa clocotita (cu 1 lgta sare si 2 lg ulei) pentru 10 min, apoi am scurs de apa. Eu nu le clatesc cu apa rece, voi puteti s-o faceti.  Am ras bucata de branza prin razatoarea mica, si am amestecat-o cu branza dulce, zaharul si  6 oua batute bine. Am oprit o bucatica de branza pe care sa o rad deasupra.
Am adaugat si zaharul vanilat si cojile de lamaie si portocala.
As fi pus si niste stafide, daca n-as fi stiut ca urmeaza pescuitul lor din budinca de catre mironositele mele.
Am amestecat spaghetele cu compozitia rezultata si am pus in tava tapetata cu hartie de copt. Deasupra am uns cu un ou batut, am ras bucatica de branza pastrata si am presarat 2 lg de zahar, apoi am bagat in cuptorul incins pana s-a rumenit bine deasupra (cam 40 min).

E foarte buna fierbinte, atunci cand dispare cea mai mare parte din ea, dar este buna si a doua zi,  presupunand ca mai ramane.

Observatii: Puteti folosi orice tip de paste, dar spaghetele se aseaza mai bine in budinca. Se poate face versiunea asta si cu branza sarata, eventual cu branza de burduf amestecata cu branza de vaci.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu