miercuri, 15 februarie 2012

BRIOSE CU VISINE


Cum sambata am avut la mine pe colegii Alexandrei, veniti in scop lucrativ, mai exact cu intentia de a da la gata un proiect pentru concursul de la tehnologie, o casuta prevazuta  cu elemente de siguranta, (la care ghici cine  a lucrat pana la urma 3 ore?!?), colegi care sunt obisnuiti sa gaseasca mereu prajituri, m-am orientat spre ceva rapid, asa ca am facut briosele astea.

Necesar: 5 oua, 13 lg zahar, 8 lg ulei, 18 lg faina, 1 praf de copt, 2 zahar vanilat, visine congelate.

Am batut oualele cu zaharul si zaharul vanilat, apoi am adaugat uleiul ,  faina amestecata cu praful de copt si sucul pe care l-au  lasat visinile decongelate. Am turnat cate 2 lg de aluat in fiecare hartiuta si am pus cate trei -patru visine deasupra. Am dat la cuptor pentru 25-30 min.
Si, pentru ca nu mai aveam decat 20 de hartiute pentru briose, am  turnat restul intr-o tava rotunda, am pus deasupra visine (si i-am pacalit ca le-am facut doua prajituri J!!!).
Am presat deasupra brioselor putin zahar pudra.

Nu am apucat sa gust, dar cred ca au fost bune, judecand dupa viteza cu care au disparut !










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu