miercuri, 8 februarie 2012

FICAT DE VITA LA TIGAIE


Ce sa fi facut cu cealalta jumatate, mai rapid,  sa eliberez masa din bucatarie?!?

Necesar: alte 2 kg de ficat, 2-3 cepe, 2 capatani de usturoi (sau una mare), 1 cana de vin rosu, 1 ceasca de apa, sare si piper.

Am tocat ceapa si am pus-o la calit in ulei incins. Am taiat ficatul bucatele mici, de 3-4 cm, si l-am pus peste ceapa. Cand ficatul si-a consumat propriul lichid, am adaugat o cescuta mica de apa si 1 cana vin (cam 200 ml). Am lasat sa scada bine (sa se formeze sosul) si am taiat usturoiul feliute subtiri, pe care le-am trimis insotite de sare si piper.
Am servit fierbinte, cu rosii murate in otet.






Un comentariu:

  1. Esti mai tare decat credeam,ti-am spus eu ca ti-ai gresit cariera!
    Esti super!!!!!
    Ioana.

    RăspundețiȘtergere