marți, 28 februarie 2012

PIEPT DE PUI GRATINAT


Necesar: 2 piepti mari de pui, 200 g smantana, sare, piper, 200 g cascaval ras, 2 oua, usturoi, 1 bucatica mica unt.

Am taiat pieptul bucatele si l-am dat prin amestecul de smantana, sare, piper si usturoi pisat (dupa gust). Am pus in tava unsa cu unt bucatelele de piept, am turnat ce sos a mai ramas,  peste ele si am presarat cascavalul ras pe deasupra. Am pus la cuptorul incins, cu o folie de aluminiu deasupra sa nu se arda cascavalul din prima. Dupa vreo 15 min am dat folia jos si l-am lasat sa se rumeneasca pe deasupra.
Am servit cu salata verde si cartofi frantuzesti.

Observatii: Neaparat sa puneti ou in smantana, altfel patiti ca mine: smantana se separa si arata a taiata, cand o dai la cuptor. Gustul este acelasi, dar vizual nu da bine!!!














Un comentariu: