joi, 16 februarie 2012

MELCI CU PESMET


Si daca tot eram la bucatarie, in timpul cat se prajeau papanasii, cum era sa stau degeaba?
Asta este unul dintre deserturile care ne-au marcat copilaria traita in epoca de aur, incadrandu-se perfect in trendul vremii, “rapid si ieftin”!

Necesar: 1 punga melci (300 g), 4 lg zahar, 5 lg pesmet, 3 lg ulei.

Am pus melcii la fiert in apa clocotita cu putina sare si 1 lg de ulei. Cand au fost fierti, i-am scurs si i-am amestecat cu 1 lg zahar. Celelalte 2 lg de ulei le-am pus in tigaie la incins, apoi am pus tot pesmetul odata si am mestecat mereu in el in timp ce se rumenea, adaugand treptat si restul de zahar. Atentie sa nu se arda zaharul! Am turnat pesmetul peste melci, am amestecat bine si i-am lasat sa se raceasca, pentru ca asa imi plac mie. Voi puteti sa-i serviti si calzi sau chiar fierbinti, daca rumeniti pesmetul in timp ce fierb melcii. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu