vineri, 24 februarie 2012

OREZ CU CIUPERCI

Daca vreti un pilaf bun, cu orice ati pune in el, faceti-l la cuptor!

Necesar: ½ kg orez, 1 cutie de ciuperci, 1 morcov,  ardei gras colorat, 2 cepe, sare si piper.

Am tocat ceapa si am pus-o la calit. Peste ea am pus morcovul ras marunt, ciupercile de la conserva, clatite si scurse bine si ardeiul gras colorat tocat. Am spalat orezul in mai multe ape si apoi l-am pus si pe el peste ceapa, adaugand putina apa. Am mestecat mereu si cand dadea semne ca ar vrea sa se lipeasca,  mai adaugam cate o cescuta mica de apa. Cand ceapa a fost calita, am mutat totul intr-o tava, pe care am bagat-o la cuptor. Din cand in cand mestecam in orez si mai adaugam cate o cescuta de apa.  Cand bobul a fost fiert, am potrivit de sare si piper, am stins focul si am lasat la cuptor.
Am servit cu salata verde.

Observatii: Eu fac pilaful asta  cu ciuperci din conserva, pentru ca cele proaspete imi innegresc orezul!











Un comentariu: