duminică, 19 februarie 2012

FASOLE SCAZUTA


Necesar: 1 kg fasole uscata alba, 4 cepe, 1 morcov mare, bulion, 1 legatura patrunjel.

Am pus fasolea la inmuiat de seara, dupa ce am curatat-o de boabele negre si pietricele. Am spalat-o bine in mai multe ape si am pus-o la fiert. In general, o fierb in cel putin trei ape, altfel casa noastra s-ar transforma in Hiroshima.
Dupa ce am aruncat si ultima apa, pun ceapa la calit cu morcovul ras marunt, apoi adaug 1 lg sare, 1 lgta rasa de piper si  bulionul (cam 3 lg). Las pe foc si mestec mereu sa nu se prinda, adaugand cate putina apa ( cam 200 ml). Cand sosul a ajuns la cantitatea necesara, l-am turnat peste fasole, am gustat de sare, si am mai lasat sa dea un clocot, apoi am oprit-o. Am tocat marunt patrunjelul si l-am pus deasupra.
Am servit cu carnaciori prajiti si salata de varza acra cu piper.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu