miercuri, 8 februarie 2012

PRAJITURA “CIOCOLATOASA”


Ce poti face cu o tava de ciocolata de casa, de care nu esti multumita cum a iesit? In care ai pus din plin nuci, stafide, visine si nuca de cocos? O arunci?!?!? NU! Raspunsul corect este : o alta prajitura!

Necesar: 4 oua, 7 lg zahar, 5 lg faina, 1 praf de copt, 1 canuta de lapte (sau apa), o tava de ciocolata de casa.

Cum in ciocolata de casa, desi pusesem tot ce trebuia, gustul de lapte praf mi se parea prea pregnant, nu am vrut sa-mi “stric reputatia” J, si am transformat-o repede in altceva. Pai nu era pacat de umplutura ei?
Am batut oualele cu zaharul, apoi am adaugat faina amestecata cu praful de copt. Am pus ciocolata si pentru ca era prea dens aluatul,  am adaugat si o canuta de lapte (cam 150 ml). Am pus in tava tapetata cu hartie si am dat la cuptor pentru 35 min.

Din cauza ciocolatii, prajitura pare (dar doar pare) necoapta cand este calda, astfel ca am taiat-o doar cand s-a racit.  A iesit excelenta, mult mai buna decat ma asteptam!

Tineti-o minte, doar in cazul ca stricati vreodata vreo tava de ciocolata de casa, ceea ce nu va doresc.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu