duminică, 5 februarie 2012

CIORBA DE VACUTA

Una dintre preferatele mele.

Necesar: 3 bucati piept de vacuta, 10 cartofi maricei, 4 morcovi, ardei gras colorat(de la congelator), 4 cepe, 1 tulpina de apio, un borcan de 800 g cu zarzavat pentru ciorba (facut de mine), 2 lg sare de lamaie, 2 lg bulion,  leustean.

Am taiat cartofii, morcovii si ceapa, cubulete,  si le-am pus in oala, impreuna cu ardeiul gras, cu tulpina de apio, taiata in fasii lungi, si zarzavatul pentru ciorba. Am taiat pieptul, spalat bine, in bucatele, dezosand osul, si le-am pus pe toate peste restul,  in oala. Am umplut-o cu apa si i-am pus capacul. Mi-am vazut de restul de treaba, pentru ca oala mea ma fluiera si ma cheama mereu cand e gata!
Eu pe ciorbita de vaca o acresc cu sare de lamaie, asa ca dupa ce au fost toate fierte, am deschis capacul, am adaugat 1 lg plina de sare mare si 2 lg de sare de lamaie, si am dat pus-o din nou pe foc. Am mai adaugat si 2 lg de bulion, apoi am lasat-o sa dea in clocot.
Dupa ce am oprit-o, am pus si leusteanul.
O servesc intotdeauna fierbinte cu smantana din plin (si cu ceapa verde daca am)!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu