duminică, 19 februarie 2012

SUBEREK CU CARNE DE PUI


Pai ce, numai turcii si tatarii sa faca si sa manance bunatati din astea? Noi ce avem?

Necesar: Foaie: 800 g faina, 1 lg zahar, 1 lg sare, 350 ml apa.
Necesar: Umplutura: 800 g carne tocata pui, 2 cepe, 1 lgta piper negru macinat, 1 ou, sare, 1 lgta condiment pentru carne tocata.

Am tocat ceapa maruntel si am amestecat-o cu carnea, oul, sarea si piperul. Am facut o coca, pe care am impartit-o in mai multe bucatele, de marimea unui ou mic.  Am intins din fiecare bila, cate o foaie subtire, pe masa presarata cu faina. Am pus cate o lg de carne pe jumatate de foaie, apoi  jumatatea goala a foii,  am lipit-o peste carne. Ca sa se lipeasca bine foaia,  am uns cu un pic de apa,  marginea jumatatii care trebuia pliata, apoi am presat cu furculita marginile. Am pus la prajit in ulei incins. Nivelul uleiului nu trebuie sa fie prea inalt, sa nu  acopere suberekul. Dupa ce le-am prajit pe  ambele parti, le-am transferat fierbinti intr-o cratita cu capac, sa nu se raceasca si sa nu se intareasca marginile.   Am facut si mai mari si mai mici.

Am servit cu....mana !

















Un comentariu:

  1. Esti fenomenala!
    Ai tu ceva,dintr-o alta viata,probabil te tragi dintr-un neam ,,de vaza" de bucatari!
    Ioana.

    RăspundețiȘtergere