vineri, 24 februarie 2012

CIORBA DE FASOLE


Cand eram copii, serveam ciorba asta langa o ceapa tocata in zeama de varza! O lingura de ciorba, o lingura de zeama de varza cu ceapa. Ceapa  isi pierdea iuteala in zeama de varza, iar stomacul nostru nu era chinuit  nicicum de combinatia asta!

Necesar: ½ kg fasole, 3 cepe mari, 3 morcovi, 4 lg bulion, 1 legatura leustean, sare si piper.

Am fiert fasolea, (curatata si spalata), in trei ape, pe care le-am aruncat. In ultima apa am adaugat si doi morcovi taiati feliute. Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit in ulei incins. Cand a fost aproape gata, am adaugat si ultimul morcov dat prin razatoarea mica. Dupa ce s-a inmuiat si morcovul,  am adaugat bulionul subtiat un pic. Cand rantasul a fost gata,  l-am pus peste ciorba si am potrivit-o  de sare. Am lasat sa dea in clocot, am oprit ciorba si am adaugat leusteanul tocat.





Un comentariu: