duminică, 26 februarie 2012

VARZA CALITA CU AFUMATURA


Asta este mancarea preferata a verisoarei mele (unul dintre fanaticii mei fani culinari)!

Necesar: cateva verze murate (depinde de marimea lor si de nr de mancaciosi), coasta afumata, bulion, 3 foi de dafin, cateva boabe de piper, 1 legatura de marar.

Am taiat coasta de porc afumata in bucati mai mici pe care le-am pus in cratita, apoi am tocat varza si am pus-o peste coasta. Am umplut cu lichid (eu pun peste varza jumatate apa, jumatate zeama de varza) pana a trecut de nivelul verzei si am pus-o pe foc, impreuna cu foile de dafin si boabele de piper. Am mestecat din cand in cand, completand cu apa (doar daca e necesar!). Cand varza a fost fiarta, am adaugat bulionul si am mai lasat sa dea un clocot. Daca nu as fi avut cuptorul ocupat, as fi dat varza un pic si la cuptor. Am adaugat si mararul tocat marunt si am oprit focul.










Un comentariu:

  1. Mor...de pofta!
    Imi pare enorm de rau ca n-am putut sa ajung la tine.M-as fi ospatat pe cinste!Dar o sa-mi iau revansa!
    Ce rau imi pare ca n-am semanat macar pe sfert cu tine...
    Ioana

    RăspundețiȘtergere