marți, 7 februarie 2012

OREZ CU LAPTE


Necesar: 250 g orez, 1 l lapte, 6-7 lg zahar, 2 plicuri zahar vanilat, coaja de lamaie sau/si portocala, stafide, scortisoara.

Am pus la fiert orezul cu tot laptele. Am  mestecat din cand in cand, sa nu se prinda de fundul oalei. Cand orezul s-a umflat si boaba era fiarta, am oprit focul si l-am indulcit cu zahar. Am adaugat si zaharul vanilat, coaja de lamaie si portocala (ii da si gust bun si este mai aspectuos) si as fi pus si stafide, daca fetele mele nu s-ar stramba la ele si nu ar face concurs de pescuit si aruncat la cos. Daca orezul este fiert, chiar daca nu a consumat tot laptele, nu va faceti griji,  opriti focul: orezul va trage tot laptele in timp ce se racoreste.
Scortisoara o pun deasupra, abia dupa ce am pus orezul pe farfurie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu