miercuri, 15 februarie 2012

CIORBITA DE MAZARE

Desi week-endul trecut a stat sub semnul iernii si a fost potopit de zapada alba si pufoasa, gatitul meu a fost “verde”. Verde si congelat, sa fie in ton cu atmosfera de afara.

Necesar: 10 cartofi, 3 cepe mari, 3 morcovi, 1 punga mazare congelata, 1 mana de fasole verde pastai, ardei colorat (de la congelator), 2 borcane de 400 g cu zarzavat pentru ciorba (facut din toamna), 2 tulpini de apio, 0,5 l bors, 200 g fidea scurta.

Am pus toate legumele taiate in oala, impreuna cu mazarea,  fasolea pastai si zarzavatul pentru ciorba. Cand au fost fierte, am adaugat fideaua, borsul clocotit,  2-3 lg ulei si  sare.
Am lasat sa dea in clocot si am pus leusteanul tocat.
Am servit-o cu smantana.

Observatii: Mie imi place ciorba asta mai dulce, dar voi, daca va place mai acra, puneti mai mult bors (sau sare de lamaie).







2 comentarii: