joi, 23 februarie 2012

COLTUNASI CU BRANZA DE VACA


Ei, ma apuca pe mine seara, asa cate un dor de duca…spre bucatarie. In loc sa “tocesc” telecomanda, eu muncesc din greu aragazul! Cred ca, daca ar fi avut loc, s-ar fi aruncat de mult pe geam , saracutul!

Necesar: Aluat: 2 cani faina, ½ cana lapte, 2 oua, sare.
Necesar: Umplutura: 500 g branza de vaca, 100 g unt, 100 g smantana, marar (optional).

Am facut un aluat din care am intins o foaie pe care am taiat-o in dreptunghiuri, apoi in patrate. Am sfaramat branza de vaca si am amestecat-o cu  untul (de casa) si smantana.
Am pus pe fiecare patratel cate o lingurita de umplutura si am lipit marginile, presandu-le cu furculita.
Cand toti coltunasii au fost impachetati, am pus apa la fiert, in care am adaugat si o lingura de sare. Aveti grija sa folositi o oala sau o cratita incapatoare, sa puneti toti coltunasii odata. Cand apa a fiert am adaugat toti coltunasii si i-am lasat sa fiarba. O sa stiti ca sunt gata, cand o sa urce toti la suprafata, inghesuindu-se sa iasa afara! Am oprit focul si i-am mai lasat cateva minute in apa clocotita. Apoi i-am scurs bine, i-am amestecat cu putin unt si i-am servit cu smantana.

Observatii: Nu va faceti griji din cauza formei lor, ii faceti asa cum simtiti, nu trebuie sa fie standard!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu