miercuri, 5 octombrie 2011

BUDINCA CU URDA

Necesar: 500 g urda, 6 oua, 250 g zahar, 200 g iaurt simplu, 1 pachet spaghete de  500g (sau orice paste).

Se fierb spaghete conform indicatiilor de pe pachet. Eu le fierb in apa cu 1 lgta de sare mare si 2 lg ulei.
Si v-as pune sa le verificati asa cum faceam eu cand eram la mama acasa, dar nu cred ca vreti modele de spaghete pe tavan (verisoarele mele stiu ce spun!). Adica: se ia spagheta si daca ramane lipita de tavan inseamna ca este fiarta!!! Este foarte distractiv, dar cand ea se dezlipeste si cade chiar in capul matusii, ups,  nu mai este!!!
 In fine, dupa ce sunt fierte, scurse si clatite pastele,  se pune peste ele amestecul din urda, zahar, 5 oua si iaurtul. Se amesteca si se pun intr-o tava cu hartie de copt. Batem bine ultimul ou  si-l intindem bine peste budinca, apoi punem in cuptorul incalzit pana se rumeneste bine deasupra.

Observatii: Se poate adauga si coaja de lamaie si vanilie, eu am vrut insa sa simt gustul de urda.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu