luni, 24 octombrie 2011

KREM A LA KREM ROZ

Cum mi-a mai ramas niste crema de la  prajitura de ieri, am zis sa-mi umplu cele 30 min libere,  timp in care asteptam sa iasa sucul din perele si kiwi-urile pregatite pentru dulceata si am facut rozalia asta de mai jos.

Necesar: Blat: 3 oua, 4 lg zahar, 3 lg ulei, 3 lg faina, 1 lg cacao.
Crema: mai aveam jumatate de castron de mixer, dar pentru cine o face de la inceput: 150 ml frisca lichida Hulala, 75 ml lapte rece, 1 plic Crem Ole de vanilie.
Glazura: 1 plic budinca de capsuni de la Dr.Oetker, 400 ml Prigat de capsuni si banane.

Am facut  blatul  intr-o  tava mai   mica (20 x 25). Am batut oualele intregi cu zaharul, uleiul, faina si cacaua. Am pus  in tava tapetata cu hartie de copt, pentru 15-20 min. Se verifica apasand cu degetul. Daca adancitura dispare imediat, inseamna ca e copt. Se lasa la racit.
Crema o aveam la frigider , dar voi  puneti frisca si laptele,  reci de la frigider, intr-un castron de mixer inalt,  impreuna cu Crem Ole-ul de vanilie. Se bate bine cateva minute, pana se intareste crema. Se intinde peste blatul racit si se da la frigider pana se prepara glazura. Se prepara budinca folosind Prigat  in loc de lapte (nu uitam sa punem si 3 lg zahar!). O racorim un pic,  mestecand in ea sa nu se inchege. Scoatem prajitura din frigider si turnam budinca deasupra, cu grija sa nu stricam stratul de crema. Nivelam cu grija, sa nu scoatem crema deasupra. Dam inapoi la rece si taiem peste cel putin o ora.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu