duminică, 16 octombrie 2011

PRAJITURA CU BISCUITI, FRUCTE SI PANDISPAN

Pofta de ceva dulce te face sa "reinventezi" retete,  in functie de ce ai prin bucatarie la momentul cand te loveste nevoia asta! Aveam niste caise prea coapte ca sa fie pe placul copiilor mei, si niste mere prea mici ca sa se mai incurce cu ele, asa ca le-am scapat de "chinuri" intr-o tava la cuptor!

Necesar: 5 oua, 350g margarina, 1 praf de copt, 30 biscuiti Fitnes, 15 - 20 de caise foarte coapte (sau un borcan mare compot de piersici/caise), 5-6 merisoare,  1 cana si jumatate zahar, 2 cani si 2 lg faina, 5 plicuri zahar vanilat, coaja de lamaie, 1 esenta de vanilie.

Se tapeteaza tava cu hartie de copt si se faramiteaza biscuitii direct in ea. Se stropesc cu 100g margarina topita si compot (de oricare ai in casa). Se preseaza usor cu lingura, sa acopere uniform fundul tavii.  Deasupra se aseaza fructele din compot taiate jumatati sau sferturi, sau feliute daca vreti sa faceti cu fructe proaspete. Cum caisele mele erau foarte coapte si deci moi, le-am desfacut pe jumatate si le-am turtit un pic, deasupra merelor taiate cubulele mici. Se face o compozitie din oua, zahar, margarina la temperatura camerei, faina si praful de copt. Se adauga zaharul vanilat, coaja de lamaie si esenta. Se toarna peste fructe in tava si se pune la cuptor pentru 30 min. Deasupra am pus si cateva stafide. Se scoate cand trece testul scobitorii. Se taie rece.

Observatii: Puteti folosi ce biscuiti doriti, dar sa fie mai grosuti. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu