luni, 24 octombrie 2011

DULCEATA DE PERE

Necesar: 2 kg pere coapte si dulci, 1 kg zahar, 1 lamaie, 10 nuci, 2 rulouri de scortisoara.

Se curata perele de coaja si samburi si se toaca cubulete sau se dau prin razatoare (depinde cum vreti sa arate dulceata). Eu nu am mai curat coaja, era prea frumoasa sa o "macelaresc"; nu se intampla nimic daca sariti peste etapa asta. Puneti cuburile in cratita in care veti face dulceata si turnati peste ele tot zaharul. Cand a iesit sucul din ele, in aprox 30 min, puneti pe foc. Dupa ce ati luat spuma, adaugati lamaia taiata feliute, fara samburi si mai lasati pe foc inca 10 min, mestecand din cand in cand.
Puneti fierbinte in borcane, pe care le inchideti bine si le intoarceti cu fundul in sus pana la racire. Eu am pus in fiecare borcan miez de nuca si cate o fasie de rulou de scortisoara (l-am spart).








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu