duminică, 16 octombrie 2011

NAPOLITANE CU CREMA DE RAHAT

Am vrut intr-o zi sa fac niste napolitane mai deosebite si am cautat retete pe net. Am gasit-o pe asta. Este cea mai simpla reteta si de un mare efect. Va trebuie ceva muschi sa dati rahatul prin masina de tocat (asta nu a sunat prea bine, nu?) dar merita efortul. Iar daca aveti masina de tocat electrica, atunci nu aveti nici un motiv sa nu faceti. Nu am apucat sa fac nici o poza, dar le postez cu prima ocazie (acusi vine Mihail si Gavril).

Necesar: 3 foi de napolitana mari (sau 6 mici cum era in reteta initiala), 1 kg rahat colorat, 1 pachet margarina/unt, 1 lamaie mare intreaga, 1 esenta de vanilie.

Se dau bucatile de rahat prin masina de tocat, impreuna cu lamaia, care se foloseste intreaga, mai putin samburii. Se pun intr-o craticioara pe foc impreuna cu margarina si esenta de vanilie. Se omogenizeaza bine amestecul si se intinde fierbinte peste foi. Se pun foile la rece pentru cateva ore cu ceva deasupra (eu am avut un atlas care a fost exact pe masura foilor).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu