vineri, 28 octombrie 2011

"DEGETE DE VRAJITOARE" PENTRU HALLOWEEN

Sub prima impresie, se ascund de fapt niste biscuiti foarte gustosi, daca aveti curajul sa-i bagati in gurita!!!

Necesar: 1 pachet margarina Unirea, 2 oua, 3 plicuri zahar vanilat, 1 plic praf de copt, 1 esenta de lamaie, 250 g zahar pudra, 700 g faina, migdale pentru unghii.

Am pus toata faina intr-un castron mare, impreuna cu zaharul pudra, zaharul vanilat si praful de copt. Am pus margarina pentru 15 sec la microunde, apoi am pus-o in spatiul pe cale l-am facut in mijlocul gramezii de faina, impreuna cu esenta de lamaie si oualele batute spuma. Am framantat bine pana a rezultat un aluat omogen, pe care l-am lasat la frigider pana am facut briosele panzate (cam 1 ora). Am rupt aluatul in bucatele mici, pe care le-am modelat intre palme ca pe niste bastonase. Pe fiecare bastonas ar fi trebuit sa aplic cate o jumatate de migdala, dar cum nu am avut inspiratia sa le ascund din timp, si am in casa niste "termite bipede",  am ramas fara jumatate din materia prima si a trebuit sa ma descurc. Noroc ca am inspiratie si le-am inlocuit cu brio cu cereale fulgi de cacao de la Viva. Aratau chiar mai infricosator. Pe unele degete am pus cereale de ovaz, si le-am picurat cate putin colorant alimentar rosu, iar pe altele am pus cereale mici rotunde (se mai intampla si vrajitoarelor sa-si rupa unghiile, nu???). Am impartit fiecare bastonas in trei parti strangandu-l cu degetele, apoi am trasat cu cutitul cate trei linii pe fiecare umflatura. Nu am lipit migdalele si cerealele cu nimic, doar le-am infipt mai tare, dar daca ale voastre se desfac, nu intrati in panica, le puteti lipi foarte usor cu gem sau ciocolata topita!!

Observatii: Data viitoare o sa pun un pic mai multa faina sa fie mai tari, pentru ca au crescut foarte mult la copt si si-au cam pierdut forma.
Mi-au iesit cam 50 de degete.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu