sâmbătă, 15 octombrie 2011

PRAJITURA CU DOVLEAC SI NUCA

Acum ca a venit toamna, desi frigul de afara te face sa te gandesti la Craciun, e piata plina de dovleci de placinta, de care este si pacat sa nu profiti.
Si, stiu, o sa-mi spuneti ca mai am o prajitura cu dovleac, si aveti dreptate. Dar asta este versiunea 1.1.


Necesar: 5 oua, 1 cana si jumatate de zahar, 1 plic praf de copt, 3 plicuri zahar vanilat, 1/2 cana lapte, 2 cani si 2/3 din a treia de faina, 1 pachet de margarina/unt, scortisoara, dovleac (cat vreti voi, eu am avut doi placintari de cate 1 kg), nuca.

Se curata dovleacul de seminte si se taie bucati, felii sau cum vreti voi, dar mai subtiri sa se coaca bine. Se pun intr-o tava la cuptor la foc mare. Ar fi bine sa tapetati tava cu hartie de copt sau cu folie de aluminiu, ca sa nu se arda siropul care o sa se formeze cand puneti  zaharul peste dovleac (cand este copt pe jumatate). Pana se coace dovleacul preparati compozitia: bateti oualele bine cu zaharul, zaharul vanilat si margarina inmuiata la microunde. Adaugati laptele si faina amestecata cu praful de copt. Cand este copt dovleacul se curata de pe coaja si se paseaza bine. I se adauga scortisoara dupa gust (cam 1 lg rasa am pus eu) si se adauga in compozitia pregatita mai devreme. In tava tapetata cu hartie de copt se va lasa la cuptor pentru 45 - 60 min, neuitand sa presarati nuca din belsug pe deasupra.

Observatii: E atat de buna ca ma opresc un pic din scris sa ma duc sa-mi iau o bucata din frigider!!!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu